شروع بسکتبال من از حدود ۲۷ سال پیش بوده در طی این سالها سابقه بازی در تیم ها و لیگ های مختلف دسته یک و دو و سوپر لیگ داشتم دو سری دعوت به تیم ملی شدم و مقامات زیادی بدست آوردم که حکم ها و مدال های زیادی بهمراه داشت از سال ۹۵ مربیگری را به صورت حرفه ای آغاز کردم و حال مدرک مربیگری درجه ۲ در بسکتبال و مربیگری مینی بسکتبال و درجه ملی داوری بسکتبال را دارم و از داوران فعال فدراسیون میباشم در کنار بسکتبال مربیگری رشته های آمادگی جسمانی فیتنس و جامپینگ فیتنس و بازی و ورزش کودکان رو هم اخذ نمودم ودر حال حاضر نایب رئیس هیات بسکتبال شهرستان کرمان هستم و در مدارس کرمان مشغول به فعالیت میباشم